رشت- رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، گفت: ۳۹۰ دانشجو در سه مرحله به این مناطق اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق رمضانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برپایی اردوهای راهیان نور گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه انسان سازی است که باید از این دانشگاه در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره گرفت.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به شبهه افکنی های دشمنان، گفت: برای مبارزه با جنگ شناختی دشمن نیازمند ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس از طریق برپایی راهیان نور هستیم.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور فرصت خوبی برای اجرای فریضه جهاد تبیین مورد تاکید رهبری است، افزود: سازمان بسیج دانشجویی در راستای عمل به وظایف خود، امسال دو گروه از دانشجویان گیلانی را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کرده است.

رمضانی با تاکید بر برپایی مداوم اعزام علاقمندان به راهیان نور، تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم سفری پربار و معنوی را برای افراد به ویژه نسل جدید فراهم کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اعزام دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، افزود: در گروه اول اعزام ۱۴۰ نفر، در گروه دوم ۱۰۰ نفر و در گروه سوم که در تاریخ ۲۲ اسفند راهی راهیان نور می‌شوند ۱۵۰ دانشجو حضور دارد.