سوادکوه- معاون پارلمانی رئیس جمهور از وضعیت تملک راه و دیوار حفاظتی پل سفید در سوادکوه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح جمعه در راستای هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران از مناطق مختلف سوادکوه بازدید کرد.

وی از وضعیت تملک راه در منطقه بالازیرآب و دیوار حفاظتی امیرده پل سفید و دوربرگردان آزادمهر بازدید کرد. ۱۶ عضو کابینه دولت در قالب سفر استانی رئیس جمهور از مناطق مختلف مازندران بازدید می‌کنند.

در سفر استانی رئیس جمهور، نوری وزیر آموزش و پرورش به قائمشهر، خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی به چالوس، نوشهر و کلاردشت، عین اللهی وزیر بهداشت به نور و محمودآباد، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به بابلسر و فریدونکنار سفر می‌کند.

فاطمی امین وزیر صمت به بابل، وحیدی وزیر کشور به نکا و میاندرود، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به عباس آباد، تنکابن و رامسر، سجادی وزیر ورزش به سیمرغ و جویبار، میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ساری، سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهشهر و گلوگاه سفر می‌کند.

حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به سوادکوه و سوادکوه شمالی، خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.