کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب از بستری ۲۷ نفر براثر ابتلا به کرونا در بیمارستان اسلام آبادغرب خبر داد.

محمدرضا نادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی استان کرمانشاه شهرستان اسلام آبادغرب در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و در حال حاضر ۲۷ نفر در بیمارستان شهرستان بستری هستند.

وی افزود: ۸۸ درصد جمعیت اسلام آباد غرب دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند و از مردم درخواست می‌کنیم برای تزریق دز اول اقدام کنند تا آمار به حداقل ۹۵ درصد برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز در هر ۲ بخش شهرستان اسلام آبادغرب مراکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون و مراکز جامع سلامت فعال هستند.

نادری با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه سوری، گفت: سوانح و حوادث تا سن ۱۸ سالگی علت اصلی مرگ و میر بوده و به همین دلیل کمیته پیشگیری از حوادث برای بحث چهارشنبه سوری فعال شده و هنوز که چهارشنبه سوری شروع نشده یک مورد آسیب دیدگی بر اثر انفجار ترقه در دست در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: از نیروهای بسیج و انتظامی اسلام آبادغرب تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال که تبدیل به چهارشنبه سوزی شده است اهتمام و نظارت کافی را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب بیان کرد: بیمارستان اسلام آبادغرب در تعطیلات نوروز در حالت آماده‌باش است و متخصصین در بیمارستان حضور خواهند داشت.