کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش مصدومان حوادث چهارشنبه اخر سال در کرمانشاه به ۴۴ نفر خبر داد.

هومن رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی یک ساعته گذشته تعداد ۱۶ نفر به علت مصدومیت در حوادث چهارشنبه آخر سال به آمار اورژانس اضافه شده است.

وی در اشاره به بالا رفتن تعداد مصدومان طی یک ساعت گذشته در استان کرمانشاه، افزود: تعداد کل مصدومان در استان کرمانشاه به ۴۴ نفر رسیده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سه نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت فوری درمان شده‌اند.

رفیعی ادامه داد: ۲۵ نفر از مصدومان با جراحت بالا و نیاز به درمان و رسیدگی بیشتر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد هفت نفر از ناحیه چشم و ۳۸ نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند اما تاکنون فوتی و مصدوم قطع عضو به اورژانس کرمانشاه گزارشی داده نشده است.

وی افزود: از ۴۴ نفر مصدوم گزارش شده مربوط به حادثه چهارشنبه آخر سال ۳۹ نفر مربوط به شهر کرمانشاه، یک نفر مربوط به شهرستان پاوه، یک نفر شهرستان جوانرود، ۲ نفر مربوط شهرستان سرپل ذهاب و یک نفر نیز از روانسر بوده است.