مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعدام ۸۱ نفر و سکوت مجامع بین المللی را محکوم و اعلام کرد این نخستین و آخرین جنایت سفاکان صهیونیست آل سعود نیست و نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، اعدام ۸۱ نفر از مسلمانان شیعه را که در بین آنها ۴۱ زندانی عقیدتی از مناطق شرق عربستان و تعدادی اسیر یمنی نیز قرار داشتند، و سکوت مجامع بین المللی را در این‌زمینه محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ (الشعراء، ۲۲۷)
و آنان که ظلم و ستم کردند به‌زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

بار دیگر خاندان سفاک و تشنه به خون آل‌سعود، با اعدام ۸۱ نفر که در بین آنان ۴۱ زندانی عقیدتی از مناطق شرق عربستان و تعدادی اسیر یمنی قرار داشت، جنایت جدیدی را رقم زد.

البته این نخستین و آخرین جنایت سفاکان صهیونیست آل‌سعود نیست و نخواهد بود؛ این خاندان از ابتدای تأسیس رژیم سعودی در حق ملت عربستان جنایت‌های متعددی را رقم زده‌اند و دیگر ملت‌های دنیا نیز از آفت این خاندان تشنه‌به‌خون در امان نبوده‌اند و اقداماتی از جمله تخریب مقدسات واعدام‌های وحشیانه و آدم‌ربایی و ارسال تروریست و تأسیس گروهک‌های تروریستی و… نمونه‌ای از این اقدامات است که بارزترین آن جنگ ۷ ساله ظالمانه آل‌سعود، علیه مردم مظلوم یمن است که شهادت ده‌ها هزار نفر در این مدت از زن و کودک و پیر و جوان و محاصره ظالمانه از آثار آن بوده است و همواره موردحمایت رژیم تروریست پرور آمریکای ام‌الفساد و هم‌پیمانش اسرائیل کودک‌کش بوده است.

البته بدترین بخش این اتفاقات به‌خصوص در حوزه نقض حقوق بشر توسط آل‌سعود و به‌صورتی بارز در دوره پادشاه کنونی و ولی‌عهد خون‌خوارش سکوت دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی است که به دلیل پول‌های کثیف سعودی حاضرند با رفتاری دوگانه از حملات وحشیانه گاو شیرده خود چشم‌پوشی کنند.

در اینجا لازم است فعالان فرهنگی و رسانه‌ای در سرتاسر جهان با افشاگری حقیقت خاندان جنایت‌کار آل‌سعود که از آغاز بر اساس سیاست وحشی‌گری تأسیس شده است، افکار عمومی دنیا را بیدار کنند.

سلمان جنایتکار و فرزند خونخوارش نیز بدانند که وعده الهی در به کیفر رساندن ظالمان محقق خواهد شد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای این جنایت رژیم آل‌سعود، بار دیگر این اقدام و سکوت مجامع بین المللی را محکوم می‌کند.»