سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نظارت بر بازار به منظور حفظ آرامش بازار سال نو استان ضرورت دارد، گفت: تخلفات بازار شب سال نو استان سمنان به صورت ویژه رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه نظارت بر بازار به منظور حفظ آرامش و جلوگیری از تخلفات در بازار ایام پایانی سال به صورت ویژه صورت گیرد، تاکید داشت: تخلفات بازار شب سال نو استان سمنان به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص تنظیم بازار و تأمین میوه شب عید و کالاهای اساسی در ایام پایانی سال صورت گرفته و کمبودی وجود ندارد، افزود: همراه با کاهش تورم در سطح کشور، با ثبات نسبی در سطح بازار مواجه هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار میوه در روستاهای استان هم توزیع می‌شود، بیان داشت: مدیریت مطلوب در حوزه تنظیم بازار صورت گیرد تا میوه شب عید در تمامی نقاط استان و در اختیار هم استانی‌ها در دورترین نقاط استان نیز قرار گیرد تا رضایت مردم را شاهد باشیم.

هاشمی با بیان اینکه نظارت‌ها بر خروج دام و طیور از استان در دستور کار قرار داشته باشد تا موارد در این حوزه خارج از حوزه قانون صورت نگیرد، افزود: در حوزه بیولوژیکی و بیو زیستی ضروری است با هوشیاری کامل در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان آماده باشیم.