معاون خدمات شهری سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره اقدامات این سازمان برای استقبال از بهار گفت: در ورودی میدان سلام بر امام و شهدا نیز بزرگ‌ترین فرش گل پایتخت ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر رشیدی با اشاره به اقدامات این سازمان برای استقبال از نوروز گفت: در طرح استقبال از بهار، گل کاری در سطح سازمان و حرم مطهر حضرت امام (ره) را از هفته گذشته آغاز کردیم و در حال حاضر سازمان با فرش گل‌های مختلف به مساحت پنج هزار متر مربع تزئین شد.

معاون خدمات شهری سازمان بهشت زهرا (س) افزود: همچنین در ورودی میدان سلام بر امام و شهدا نیز بزرگ‌ترین فرش گل پایتخت را به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و با ۷۲۰۰ گلدان ایجاد کردیم.

وی عنوان کرد: کاشت ۳۰ هزار درخت به نیت هر شهید در سطح سازمان آغاز شده و در کنار آن ما بهشت زهرا (س) را با ۲۰ هزار گل لاله آراستیم که ۵ هزار گل لاله در گلزار شهدا و ۱۵ هزار لاله در مجموعه حرم مطهر و قطعات عمومی کاشته شده است.

رشیدی در پایان گفت: شست و شوی ۱۴ هزار متر مربع آب‌نماها، بازپیرایی درختچه‌ها، غبار روبی گلزار شهدا و… از دیگر موضوعاتی بود که در طرح استقبال از بهار در سازمان بهشت زهرا (س) صورت گرفت.