آمل-فرمانده سپاه ناحیه آمل، از اعزام نخستین کاروان راهیان نور شهرستان پس از وقفه‌ای حدود دوساله به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ جابر عسگری در حاشیه اعزام این کاروان به خبرنگار مهر گفت: اعزام کاروان اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا با ظرفیت محدودتر و متفاوت انجام می‌شود.

وی افزود: امسال درمجموع و بر اساس سهمیه اعلام شده به شهرستان آمل حدود ۶۰۰ نفراز قشرهای مختلف مردمی، دانش آموزی و دانشجویی در قالب ۱۳ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل اضافه کرد: بازدید از یادمان‌های دهلاویه، هویزه، علقمه، موزه دفاع مقدس خرمشهر، اروند کنار و معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی زائران است.

سرهنگ عسگری به اهداف مهم اعزام کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اعزام نسل جوان به همراه دیگر اقشار مردمی به مناطق عملیاتی آشنایی آنان با مقاومت و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی یادآورشد، اردوهای راهیان نور یک حرکت با برکتی است که برای مقابله با جنگ نرم از سوی دشمنان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجو و نسل چهارم انقلاب اسلامی صورت گرفته است و نیاز است هرساله به تقویت این حرکت انقلابی و فرهنگی بپردازیم