دامغان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت ۲۷۰ فقره تسهیلات اشتغال در سال جاری ویژه مددجویان این نهاد در دامغان با هدف ارتقای اشتغال و توانمند سازی متقاضیان خبر داد.

علی بحیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از پرداخت ۲۷۰ فقره تسهیلات اشتغال طی سال جاری در شهرستان دامغان خبر داد و بیان کرد: این تسهیلات معادل ۱۷ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان بوده که به افراد واجد پرداخت شده است همچنین شش میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تحت عنوان بهبود معیشت به خانواده‌های نیازمند این شهرستان کمک شد.

وی با بیان اینکه پنج میلیارد و ۷۷۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز در قالب درمان، فرهنگی، جهیزیه، ساخت و تعمیر مسکن، لوازم خانگی و … به افراد تحت پوشش و نیازمند دامغان پرداخت شده است، افزود: ۷۰۹ نفر نیازمند دامغانی در سال جاری از پنج میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه به ۶۸۲ نفر در دامغان آموزش اشتغال و پایدار سازی از سوی مربیان و کارشناسان ارائه شده است، تاکید کرد: یک هزار و ۱۲۰ خانوار دامغانی شامل سه هزار و ۷۰ نفر مددجو از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

بحیرایی بیان کرد: ۸۶ نفر در مقوله ایتام، ۳۰۳ نفر در قالب محسنین، ۷۲ نفر دانشجو و ۷۳۶ دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد دامغان استفاده می‌کنند.