رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: جهاد و شهادت دو عنصر جدایی ناپذیر در تحقق آرمان‌های الهی است که مرز بین حق و باطل را نمایان می‌سازد.

حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گشایش بیستمین نمایشگاه هوایی برای نشان دادن عملکردها و دست آورد های نیروی هوایی الهی گفت: امروز بحمدالله پس از دو سال وقفه به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توانستیم بیستمین نمایشگاه هوایی را در پایگاه هوایی وحدتی دزفول برپا کنیم و این همه از برکات الهی است که این توفیق بار دیگر نصیب ما شد و بی شک اینها همه از برکت خون شهیدان و تمامی مجاهدین در راه خداست و ماموریتی بر دوش ما تا بتوانیم در حد وسعمان مجاهدت‌های این عزیزان و دستاوردهای دانشمندان هوایی خود پس از آن را به مردم شریف ایران اسلامی نشان دهیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عملکرد این نیرو تشکیل کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از این نمایشگاه و آشنایی هر چه بیشتر جوانان این مرز و بوم با فرهنگ جهاد و شهادت است فرهنگی که در جای، جای این سرزمین دیده می‌شود.

حجت الاسلام قاضی خاطر نشان کرد: جهاد و شهادت دو عنصر جدایی ناپذیر در تحقق آرمان‌های الهی است که مرز بین حق و باطل را نمایان می‌سازد همان کاری که در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس به زیبایی قابل رویت است.