کاشان - مشاور فرهنگی شهردار کاشان از برگزاری جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و لزوم درک هر چه بهتر این ماه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سال جدید جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با رویکرد آشنایی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنان با مباحث مهدوی و روایات و احادیث مهدویت وتقویت باورهای مهدوی برگزار می‌شود، ابراز داشت: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره تقویت روحیه کار مشترک معنوی و مهدوی در بین خانواده‌های کارکنان است.

مشاور فرهنگی شهردار کاشان خاطرنشان کرد: شروع جشنواره همزمان با میلاد حضرت بقیه الله (عج) و مبنای این جشنواره ۴۰ حدیث از احادیث نورانی معصومین درباب زیبایی‌های ایام ظهور امام زمان (عج) در قالب زیبایی‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی و غیره است.

وی گفت: کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنها در این ۱۱ رشته از جمله نقاشی، طراحی، خطاطی، عکاسی، حفظ چهل حدیث، تئاتر خانوادگی، نمایش عروسکی، سرود و همخوانی پدر و فرزندان، مداحی و دکلمه خوانی پرسنل محترم و یا فرزندانشان در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با هم به رقابت می‌پردازند.

شیخ استرکی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار دیجیتال و یا فیزیکی تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ است، افزود: پس از پایان مهلت، آثار دریافتی توسط هیئت داوران که همگی از متخصصین هر رشته در شهرستان کاشان هستند بررسی شده و به نفرات برتر در هر دو مقطع سنی در مراسم اختتامیه که بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد هدایای ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.