شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: رادار یکی از نیازهای هواشناسی استان است که پیگیری لازم در برای راه اندازی مجموعه راداری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری گوجانی ظهر چهارشنبه در بازدید از اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با تبریک سال نو و روز جهانی هواشناسی با اشاره به نیازهای این اداره، اظهار کرد: رادار یکی از نیازهای ضروری اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری است که پیگیری لازم در راستای راه اندازی مجموعه راداری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نوع بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری تغییر کرده است، ادامه داد: طی چند سال گذشته نوع بارش‌ها در استان از برف به باران تغییر کرده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش‌ها امسال نسبتاً مناسب بوده است، تصریح کرد: میزان بارندگی بر زندگی مردم استان تأثیر مستقیم و غیر مستقیم زیادی دارد.

حیدری گوجانی به تأثیر بارندگی‌ها بر اجرای پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: به دلیل بارش‌ها تعداد زیادی از پروژه‌ها امکان اجرا نداشته‌اند لذا انجام پروژه‌ها از پایان فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.