همدان- فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تعداد ۳۵ نفر از دانشجویان تویسرکانی به همراه ۱۴۰ نفر از محلات و سایر اقشار به مناطق عملیاتی جنوب در غالب راهیان نور اعزام شدند. 

کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: به علت شیوع کرونا اردوی راهیان نور به مدت دوسال برگزار نشده بود که خوشبختانه در سال جدید ۱۴۰۱ این اعزام در تویسرکان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های فرهنگی بسیار خوب که می‌تواند با این همه هجمه، هجوم و جنگ نرم دشمن مقابله کنند، اعزام جوانان به مناطق عملیاتی جنوب است؛ خاطرنشان کرد: مناطقی که حکایت از رشادت‌ها وجان فشانی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان ایران عزیز دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: اثر اردوی راهیان نور که به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ این است که توسط راویان و یادگاران دوران دفاع مقدس نسبت به ان روحیه ایثار وجهاد و شهادطلبی که شهدای عزیزمان در طول ۸ سال دفاع مقدس که از خودشان به یادگار گذاشتند، آشنا خواهند شد تا هم خودشان را در برابر دشمنان بیمه کنند و همه به عنوان یک پیک و سفیر، اندکی از اندوخته‌های خود را در بین همشهریان بازگو کنند.

کریمی تاکید کرد: حضور این افراد در این فضا و بازگو کردن روایتگری‌های زمان ۸ سال جنگ باعث خواهد شد، از رشادت‌ها و ایستادگی رزمندگان سخن به میان بیاید و این خود سبب انتقال روحیه جهاد و شهادت طلبی می‌شود.