البرز - جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۴ نفر از اوباش سابقه دار نظرآباد توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: در پی ثبت چند تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اعلام قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی از سوی ۴ از اوباش سابقه دار شهر نظرآباد، دستگیری نامبردگان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران به یکی از بوستان‌های شهر نظرآباد اعزام و مشاهده نمودند که ۴ نفر از اوباش سابقه دار شهرستان با حالتی غیرعادی در حال عرضه اندام با سلاح سرد هستند که بلافاصله مأموران وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی هر ۴ اوباش را دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سرهنگ "گودرزی" خاطرنشان کرد: به اوباش سابقه دار هشدار می‌دهیم که همه تحرکات آنها زیر نظر پلیس است و از همشهریان عزیز نیز انتظار داریم تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.