رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند افزایش و کاهش بستری های کرونایی در استان، گفت: حال ۳۳ بیمار وخیم گزارش شده و ۳۷ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی در گیلان، اظهار کرد: روند سینوسی ابتلاء و بستری‌های کرونایی در استان گیلان همانند هفته‌های اخیر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته بارها شاهد افزایش و کاهش تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بوده ایم که این نشان دهنده فعالیت ویروس کرونا در استان است، افزود: در شبانه روز گذشته ۵۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه مجموع بیماران بستری کرونایی در استان به ۱۷۵ نفر رسید، گفت: این ۲۱ نفر بیشتر از روز گذشته است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توجه به واکسیناسیون، اضافه کرد: حال ۳۳ بیمار کرونایی وخیم گزارش شده و ۳۷ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مهرابیان با اشاره به انتقال هشت بیمار جدید به این بخش طی امروز، تصریح کرد: ۴۵۰ مرکز و پایگاه واکسیناسیون در سطح استان گیلان آماده ارائه خدمات در زمینه واکسیناسیون به شهروندان گیلانی هستند.