یزد- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه تلوزیونی ماه مهربانی، از شبکه استانی یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماه مهربانی، ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۸:۴۵، یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده روی آنتن شبکه استانی یزد خواهد رفت و تهیه کنندگی و اجرای این برنامه بر عهده عباس گلرسان خواهد بود.

وی افزود: این برنامه با ساختاری متفاوت برای هفتمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با محوریت اصلی کمک به آزادی مددجویان نیازمند جرایم غیر عمد و فرهنگ سازی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید به روی آنتن خواهد رفت.

عظیمی، ضمن تقدیر از صدا و سیمای مرکز استان یزد به دلیل حمایت از این برنامه تلویزیونی برای هفتمین سال متوالی و پخش این برنامه به صورت زنده لحظاتی قبل از افطار گفت: شعر تیتراژ این برنامه کاری از شاعر استان یزد عالیه محرابی است که این اثر با آهنگسازی حسین افروز، تنظیم آرش ناصر المعمار و با صدای حمیدرضا استادیان تهیه شده و کارگردانی این تیتراژ بر عهده جواد دهقان بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تصریح کرد: تهیه و ساخت تمامی آیتم‌های این برنامه تلویزیونی با نظارت ستاد دیه استان بوده و از جمله آیتم‌های این برنامه را می‌توان به مصاحبه با مددجویان در بند، مصاحبه با مددجویان آزاد شده، کلیپ‌هایی در راستای فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان، حرف دل و مناجات خوانی اشاره کرد.

وی با تاکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در مورد پیشگیری از ورود مددجویان جرایم غیرعمد به زندان گفت: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرایم غیرعمد مالی کمک کنند.

عظیمی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با همت خیران و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در این ماه مبارک با پخش این برنامه تلویزیونی و پویش «سهم من آسمان»، تعداد زیادی از محکومان جرایم غیرعمد مالی را از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی گفت: ستاد دیه یک مؤسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی فعالیت می‌کند و نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، شماره کارت مجازی ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی ادامه داد: روابط عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سوالات مردم در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خواهد بود.