ورامین- دادستان ورامین با اشاره به اینکه حضور مشاوران حقوقی و استفاده از آنها در دستگاه های اجرایی اهمیت ویژه دارد گفت: دستگاه های اجرایی ورامین برای پیشگیری از وقوع جرم مشاوره بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شمس ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری ورامین که در گلزار شهدای حسین رضا (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه اگر طبق اصل قانون اساسی پیشگیری‌ها انجام شود به درمان ختم نخواهد شد اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های اجرایی به تکالیف قانونی خود برای کاهش وقوع جرم عمل کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای پیشگیری از وقوع جرم دادستان را مشاور و امین خود بدانند گفت: مشاورین حقوقی دستگاه‌ها بسیار می‌توانند به کاهش وقوع جرم در دستگاه‌ها کمک کنند که لازم است رؤسای ادارات در این رابطه بهره کافی را از این مشاوران ببرند.

دادستان ورامین بیان داشت: بعد از خداوند متعال مردم هستند که بر اعمال و رفتار و عملکرد مسئولان نظارت دارند لذا دستگاه قضائی ورامین انتظاری که از رؤسای ادارات دارد این است که با حاکمیت دولت سیزدهم، ما شاهد انجام بهینه تکالیف در دستگاه‌های اجرایی باشیم.

بر اساس این گزارش مزدرانی رئیس اداره برق ورامین نیز در این جلسه اظهار داشت: مشکلات قطعی برق برای سال جاری با توجه به اقدامات دولت در ایجاد نیروگاه‌های جدید کمتر خواهد بود.

مزدرانی با اشاره به اینکه برای ادارات شهرستان برنامه ویژه ای در خصوص مدیریت مصرف برق صورت خواهد گرفت گفت: در صورت تخطی اداره‌ای امسال، بدون مماشات نسبت به قطع برق آن اداره به صورت سیستمی اقدام می‌شود لذا لازم است، ادارات به تأمین مولدهای خود تأمین برای ایام و ساعت‌های پیک مصرف برق توجه کنند.