بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی می تواند در جام جهانی امتیازات لازم برای صعود را بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک نعمتی که به دلیل مصدومیت در لیست بازیکنان امروز پرسپولس مقابل هودار حضور نداشت در حاشیه دیدار دو تیم به خبرنگاران گفت: امیدواریم سال جدید را با پیروزی مقابل هوادار شروع کنیم و در ادامه بازیهای باقی مانده فصل جاری لیگ برتر هم موفق شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم برای فصل جاری رقابت های لیگ برتر افزود: دنبال بردن تمام بازیها هستیم تا بتوانیم مثل سالهای گذشته قهرمان لیگ برتر شویم. البته لازم است که نیم نگاهی به نتایج سایر تیم ها داشته باشیم اما به هر حال دنبال کسب مقام قهرمانی نیستیم.

وی که چند باری از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده بود اما در مسیر صعود به رقابت های جام جهانی 2022 قطر نتوانست حضور مستمر داشته باشد در مورد قرعه مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2022 تصریح کرد: فکر می کنم گروه سختی داریم اما می توانیم امتیازات کامل را از آن بدست آوریم و برای اولین بار از گروه خود صعود کنیم.

سیامک نعمتی گفت: تمام تلاش خود را می کنم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم اما اگر هم در جام جهانی نبودم برای این تیم و خوشحالی مردم آرزوی موفقیت می کنم.