آمل- فرماندار آمل از فرمانده کل ناجا ونیز فرمانده انتظامی مازندران درخواست کرد سه پاسگاه مصوب ناجا دراین شهرستان از نظر ساخت وتامین اعتبار مورد نیاز و نیرویی هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل که با حضور فرمانده انتظامی مازندران برگزار شد، گفت: شهرستان آمل با دارا بودن پنج بخش و شش شهر و جمعیت بیش از ۴۲۰ هزار نفری یکی از ورودی‌ها و پیشانی مازندران محسوب می‌شود و به همین خاطر باید در حوزه انتظامی و نظامی هم ویژه دیده شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر شهرستان آمل و به ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان ازنظر زیرساختی، امکانات لجستیکی و نوسازی پاسگاه‌ها و اماکن انتظامی موجود در شهرستان به خوبی و برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شکل نگرفته است.

فرماندار آمل ادامه داد: با توجه به تنوع جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مطالبات مردم نیز از نیروی انتظامی بالا است و با توجه به کمبود نیرو و امکانات در سطح شهرستان در برخی مواقع خدمات مورد نیاز به شکل مطلوب انجام نمی‌شود.

حسینی، بهسازی و نوسازی اماکن انتظامی، افزایش تجهیزات، تقویت فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و افزایش نیروی کادر و سرباز را از نیازهای جدی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل بیان کرد و ادامه داد: در سال‌های قبل و با وجود واگذاری زمین، در منطقه دشت سر و اوجی آباد، دو پاسگاه انتظامی از سوی ناجا برای شهرستان آمل مصوب شد که تاکنون اقدامی برای راه اندازی و تجهیز نیرو در شهرستان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه کمبود نیرو در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی باعث ترافیک سنگین شهری شده و این وضعیت به مردم آسیب می‌زند، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های جدی فرمانده جدید انتظامی آمل و حمایت سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، به یک وضعیت مناسبی در راستی ارتقای امنیت اجتماعی برسد.

همچنین سرهنگ علی داداش تبار فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل هم در این مراسم گفت: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس شهرستان حفظ امنیت در سایه همراهی وهمکاری متقابل مردم با پلیس بیان کرد.

در این مراسم با حکم سردار اشتری فرمانده کل ناجا، سرهنگ علی داداش تبار به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل معارفه و سرهنگ ذات الله رضوانی تکریم و بازنشسته شد.