کرمانشاه- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان راهگشای مشکلات کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مهرتاش بعد از ظهر چهارشنبه با همراهی جمعی از مدیران از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور برج فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه بازدید و با اشاره به نامگذاری سال ١۴٠١ با عنوان ''تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین'' تسریع در رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان را خاطرنشان و اظهار کرد: توجه و حمایت خاص از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند راهگشا بسیاری از مشکلات استان کرمانشاه باشد.

وی افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد نقش بسزایی در عملیاتی کردن شعار سال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه حضور جوانان نخبه، با انگیزه و فعال در شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور استان کرمانشاه را مایه غرور دانست و تصریح کرد: قول می‌دهیم حمایت‌های خاصی برای رونق فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان داشته باشیم.

در ادامه این بازدید آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از افتتاح «برج فناوری» به عنوان یکی از رویدادهای ویژه در سال گذشته یاد کرد و گفت: این برج که یکی از بزرگترین برج‌های فناوری در کشور است با مساحت ٢٠ هزار مترمربع در ١۶ طبقه احداث شده و هم اکنون پنج طبقه این برج بهره برداری شده و مابقی طبقات نیز هم امسال به بهره برداری می‌رسد و ظرفیت استقرار ۱۱۰ واحد فناور را دارد.

وی ادامه داد: تدوین برنامه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان کرمانشاه یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این نهاد است که با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: برنامه ریزی برای توسعه اشتغال دانش بنیان از حوزه‌های اولویت دار پارک در سال جاری است که در این زمینه ایجاد یک هزار شغل را برای امسال هدف گذاری کرده‌ایم.