بیرجند- معاون وزیر ورزش و جوانان از تدوین سند راهبردی آمایش سرزمینی ورزش خبر داد و گفت : در این سند به صورت منطقه ای و استانی ظرفیت ها و مشکلات ورزش بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بنیامین شکوه فر شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: خدمت گزاری به مردم آداب و ویژگی‌های خاصی دارد که علم و عدالت، قانون مداری و ساده زیستی ازجمله این ویژگی‌ها می‌باشد.

به گفته وی برای مسئولان جز خدمتگزاری به مردم هیچ شأن دیگری وجود ندارد و از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار ایجاد تحول در دو حوزه ورزش و جوانان را داریم که باید با کار شبانه روزی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیریتی دولت سیزدهم مبتنی بر محبت است و مهم‌ترین شعار این دولت عدالت محوری است، تصریح کرد: نوع عملکرد مسئولان نباید به گونه‌ای باشد که سبب تغییر نگاه مردم نسبت به نظام شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه خراسان جنوبی مهد ورزش‌های باستانی است، گفت: با توجه به پتانسیل و استعدادهای موجود در این استان و همچنین عضویت تعدادی از ورزشکاران خراسان جنوبی در تیم‌های ملی، ورزش خراسان جنوبی باید بر تارک ورزش کشور بدرخشد.

وی بیان داشت: سند راهبردی آمایش سرزمینی ورزش تدوین شده است و ظرفیت‌ها و مشکلات ورزش به صورت منطقه‌ای بررسی و برای آن برنامه ارائه شده است.