قم-رییس کل دادگستری قم وضعیت نگهداری کالاها در انبار سازمان اموال تملیکی قم را رضایت‌بخش دانسته و در جهت تسریع در تعیین تکلیف این اموال، دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کل دادگستری استان قم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان قم از انبار سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی استان قم بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این انبار و پیگیری نتایج بازدیدهای قبلی، اظهار داشت: هر چند موضوع نظارت بر انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم از یکسال گذشته در دستور کار بوده و بازدیدهای مکرری از این انبارها انجام گرفته است و نتایج خوبی در جهت ساماندهی این انبارها بدنبال داشته‌است؛ اما به دستور ریاست قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور، این بازدید صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قم وضعیت شرایط نگهداری کالاها در این انبار را رضایت‌بخش دانسته و در راستای تداوم و استمرار انجام اقدامات جهادی در جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال، دستورات قضائی لازم را به منظور رسیدگی بهنگام و رفع موانع موجود صادر کرد.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم نیز اظهار داشت: در طی یکسال اخیر بازدیدهای مکرری از انبار اموال تملیکی استان قم صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین غریب افزود: بخشی از عدم تعیین تکلیف این کالاها، عدم تسریع در پاسخگویی از سوی مراجع مربوطه به استعلامات است و در این خصوص بصورت جدی پیگیرهای لازم از سوی مراجع پاسخگو را انجام خواهیم داد تا حقوق بیت‌المال و اموال مردم تضییع نشود.