اسلامشهر- وزیر اقتصاد و دارایی از به بهره برداری رسیدن بندر خشک «آپرین» همزمان با سفر رییس جمهور به اسلامشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازید از بندر خشک آپرین که با همراهی حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، سید میعاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و به دعوت مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازدید که با حضور رئیس کل گمرک و مدیرعامل شرکت راه آهن صورت گرفت تفاهم شد تا هرچه زودتر این بندر فعال شود.

خاندوزی با بیان اینکه در صورت فعال شدن کامل این بندر بیش از ۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم به وجود خواهد آمد گفت: این اتفاق امیدوارکننده در بخش اقتصادی بزودی و همزمان با سفر رئیس جمهور به اسلامشهر به بهره برداری برسد.

وی عنوان داشت: با احداث و بهره‌برداری از مرکز لجستیک اسلامشهر یک بندر خشک موفق در قلب خطوط ترانزیتی ریلی کشور احیا و فعال می‌شود لذا احداث و بهره‌برداری از این بندر یک امر ضروری و حیاتی است.

بر اساس این گزارش در این بازدید اقدامات صورت گرفته جهت آماده سازی بندر خشک آپرین و موانع پیش رو جهت راه اندازی و افتتاح این مرکز لجستیک مورد بررسی قرار گرفت.