قزوین-جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۹ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم روغن خوارکی قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین گشت زنی در حوزه شهر قزوین متوجه بارگیری روغن‌های خوراکی، از چند دستگاه موتور سه چرخه، به کامیون باری شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های مأموران مشخص شد یک هزار و ۹۶۰ قوطی ۵ کیلویی روغن خوراکی، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره صمت بود، برای انتقال به استان تهران در خودرو بارگیری شده، که بلافاصله محموله توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با هماهنگی انجام شده مالک اصلی محموله به پلیس امنیت اقتصادی استان احضار و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات پلیس ۹ هزار و ۸۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق کشف شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با هرگونه اقدام سودجویانه، به ویژه قاچاق اقلام ضروری خانوار همواره در دستور کار مأموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.