زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۲۵۰ پروژه به همت بسیج استان زنجان اجرا شد و بیش از یک هزار کارگاه تولیدی فعال شد و اشتغال خانگی رونق گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی سپاه استان زنجان، گفت: در سال گذشته ۱۰۰ هزار برنامه فرهنگی، خدمات محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و مسئولان و دستگاه‌ها انجام شده است.

وی اظهار کرد: ظرفیتی در اختیار دهیاران قرار دارد و در این سال‌ها بسیج را همراهی کردند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: واگذاری پروژه‌ها به دهیاری‌ها جزو اولویت‌های بسیج سازندگی است و در این حالت با کمترین اعتبار با همکاری مردم بهترین پروژه‌ها اجرا می‌شود.

کرمی تاکید کرد: طی سال گذشته استان زنجان در بحث آب پروژه‌هایی را اجرا کرد و به عنوان پایلوت در کشور بود و امسال نیز این روند تداوم داشته باشد و در بحث بهداشت و درمان ۱۰۰ پزشک، دندان پزشک، متخصص بسیجی در حال خدمات رسانی در سطح استان هستند.

وی افزود: طی سال گذشته ۲۵۰ پروژه به همت بسیج استان زنجان اجرا شد و بیش از یک هزار کارگاه تولیدی فعال شد و اشتغال خانگی رونق گرفت.

فرمانده سپاه استان زنجان ابراز داشت: کمک مومنانه در طول سال و در فصول مختلف در مناسبت‌ها توزیع می‌شود و در ماه مبارک رمضان حداقل ۲۰ هزار بسته معیشتی بر اساس بانک‌های اطلاعاتی موجود توزیع می‌شود.

کرمی بیان داشت: طی سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای تولید و اشتغالزایی در اختیار بسیج قرار گرفته بود و سهم استان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: در بحث آبرسانی به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۲۰ میلیارد تومان اعتبار واگذار شده تا ۵۷ روستا به همراهی آب و فاضلاب استان در مرحله اول آبرسانی شوند.