همدان- سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه دو میلیارد ریالی قاچاق سوخت خبر داد و گفت: متهم توسط تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا و تانکر به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی بیان کرد: حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی فردی ۱۲ هزار و ۷۵۰ لیتر نفت سفید به ارزش یک میلیارد و ۲۰۶ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۸۵ ریال را به وسیله کامیون باری با تانکر غیرمجاز به مقصد تهران حمل می‌کرد که در همدان توقیف شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نظر کارشناسی شرکت نفت ۶۰ درصد محموله نفت سفید بود، اظهار کرد: شعبه سوم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رأی مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا و تانکر داخل کامیون به نفع دولت، متهم را به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۳۷۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه با تلاش اجرای احکام جریمه صادره وصول وبه حساب خزانه دولت واریز شد، گف: از مردم بابت ارسال گزارش‌ها و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.