دامغان- رئیس تأمین اجتماعی دامغان گفت: با تصمیم اداره کل تأمین اجتماعی سمنان و در پی تخلفات متعدد، دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی دامغان تعطیل شد.

علی اصغر مطهری نژاد روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با تصمیم اداره کل تأمین اجتماعی سمنان و در پی تخلفات متعدد، دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی دامغان تعطیل شد، ابراز داشت: برای فعالیت جدید دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی دامغان و تعیین کارگزار جدید پیشنهادات به سازمان تأمین اجتماعی کشور اعلام و پس از سیر مراحل اداری این دفتر در خدمت بیمه شدگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: به مراجعه کنندگان و بیمه شدگان توصیه می‌کنیم برای انجام خدمات تأمین اجتماعی تا اطلاع ثانوی و تعیین مدیریت جدید دفتر کارگزاری به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت‌ها در سطح شهر مراجعه کنند.

رئیس تأمین اجتماعی دامغان خاطر نشان کرد: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و مکاتبات صورت گرفته دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی از نظر این سازمان در شرایط فعلی فعالیت آن غیر قانونی است و به زودی و پس از انجام مراحل قانونی این دفتر پلمپ می‌شود.

مطهری نژاد با بیان اینکه شهرستان دامغان ۵۷ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی دارد، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار و ۲۱۵ بیمه شده اصلی هستند همچنین در این شهرستان ۱۲ هزار و ۱۴۰ نفر بیمه شده اجباری ۷۸۹ نفر بیمه شده اختیاری، دو هزار و ۶۱۲ نفر بیمه شده مشاغل آزاد، یک هزار و ۱۶۰ نفر بیمه شده رانندگان، ۴۰۶ نفر مقرر بگیر بیمه بیکاری و دو هزار و ۱۰۸ نفر بیمه شده خاص هستند.