شوش- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش گفت: آموزش و پرورش شوش برای سال آینده با مشکل فضای آموزشی روبه‌رو می‌شود و برای رفع این مشکل باید اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین سرخه عصر امروز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شوش اظهار کرد: با وجود کمبودهای فضای آموزشی و مشکلات ولی ضروری است تا در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی شهرستان شوش یک انقلابی ایجاد شود.

وی گفت: آموزش و پرورش شوش برای سال آینده با مشکل فضای آموزشی روبه‌رو می‌شود و برای رفع این مشکل باید اقدامات لازم انجام خواهد شد؛ مدرسه خیامی در سطح شهر چندین ساله جزو پروژه‌های احداث بوده اما هیچ اعتباری برای ساخت آن داده نشده است.

وی اظهار کرد: مدرسه شهیدان در منطقه‌ای بسیار مورد نیاز است که دانش آموزان این مدرسه مجبور به رفتن به مدارس دیگر نقاط سطح شهر شوش هستند.

رئیس آموزش و پرورش شوش گفت: هنرستان جدید کشاورزی شهرستان شوش که در حال ساخت است، سالیان سال به حال خود رها شده است و انتظار می‌رود که تدابیری برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.

سرخه با اشاره به مشکلات مدرسه دخترانه زینب شهر شوش گفت: اگر این واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش داده نشود با مشکل متعددی در بحث فضای آموزشی مواجه می‌شویم؛ امیدواریم تکمیل این واحد آموزشی در اولویت قرار بگیرد.