شوش- سرپرست فرمانداری شهرستان شوش گفت: شرکت‌ها و صنایع این شهرستان موظف هستند در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به رفع مشکلات واحدهای آموزشی در این شهرستان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عیدانی عصر امروز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش اظهار کرد: احساس می‌کنم که بندهای مرتبط با شورای آموزش و پرورش شوش اصلاً در این جلسات شورا پیاده سازی نشده است؛ شورای آموزش و پرورش بندهای متفاوتی دارد که باید بر اساس آنها نیز مصوبات و تصمیمات در این شورا گرفته شود.

وی گفت: در نشست امروز متوجه برخی مشکلات حوزه آموزش و پرورش شوش شدم که نیاز است با جلسات مستمر و برنامه‌ریزی منظم نسبت به رفع آنها اقدام شود.

عیدانی بیان کرد: در این دو سالی که مدارس تعطیل بودند، بهترین فرصت بود تا کارهای خوبی نسبت به تکمیل و نوسازی فضاهای آموزشی انجام شود که به خوبی از این فرصت استفاده نشده است.

وی تصریح کرد: شهرستان شوش دارای امکانات و ظرفیت‌های بسیار خوب در زمینه مختلف از جمله آموزش است ولی از آنها استفاده نمی‌شود در حالی که شهرهای دیگر با توجه امکانات و ظرفیت‌های آن کارها پیش می‌رود مثل شهر نفتی یا گاز یا مناطق آزاد از امکانات اینها استفاده می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش اظهار کرد: باید از ظرفیت شرکت‌ها و صنایع بزرگ شهرستان شوش در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به رفع مشکلات آموزشی و دیگر مشکلات مردم استفاده شود.‌

عیدانی گفت: مدیران شرکت‌های شوش و خیران مدرسه‌ساز به جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان باید دعوت شوند دعوت کنید چون آنها می‌توانند در بحث آموزشی کمک یار خوبی باشند.

وی خواستار رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی شد و گفت: انتظار داریم مدیران مدارس شوشی نکات بهداشتی در مدرسه خود را به خوبی مدیریت کنند تا برای هیچ دانش آموزی مشکلی رخ ندهد.

سرپرست فرماندار شهرستان شوش به تشکیل کارگروهی برای برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: باید دستگاه‌های خدمات‌رسان برای برگزاری آزمون استخدامی در آماده‌باش کامل باشند تا مشکلی در برگزاری این آزمون به وجود نیاید.