شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود با اشاره به اقداماتی در راستای سالم سازی فضای ادارات شهرستان، گفت: مقابله با کارچاق‌کن‌ها اولویت دستگاه قضایی در شاهرود است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مطهری نسب ظهر چهارشنبه در دیدار با سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک شاهرود و مسئولان این اداره به میزبانی سالن جلسات اداره دادگستری شهرستان شاهرود با بیان اینکه مقابله با سودجویان در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: نباید به فرصت طلبان و سودجویان فرصت داد تا در اراضی وقفی تصرفات غاصبانه داشته باشند.

وی از عزم جدی برای مقابله با فساد به خصوص در حوزه اداری شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: دستگاه قضائی به طور جدی با متصرفان به موقوفات برخورد قانونی می‌کند.

رئیس دادگستری شاهرود خواستار حساسیت بیش از پیش در اسناد موقوفات شد و بیان کرد: سالم سازی فضای اداری یکی از اولویت‌های مهم در حوزه قضائی شهرستان شاهرود محسوب می‌شود که در سال جاری نیز به صورت جدی پیگیری می‌شود.

مطهری نسب با اشاره به اینکه مقابله با کارچاق‌کن‌ها اولویت دستگاه قضائی در شاهرود است، بیان کرد: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در این خصوص انجام و در مواردی حتی منجر به محکومیت قضائی و انضباطی نیز شده است لذا دستگاه قضائی شهرستان در آینده نیز برنامه‌ریزی برای رصد و برخورد با این افراد را در دستور کار خواهد داشت.

با تاکید بر از بین بردن موارد اطاله کار مراجعان به اداره ثبت شهرستان شاهرود افزود: برخی گلایه‌های مردمی مربوط به اطاله امور باشد که می‌بایست با برنامه‌ریزی لازم و افزایش بهره‌وری این اطاله را به حداقل ممکن رساند.

حمید رضا حسین پور سرپرست اداره ثبت شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به مشکل نیروی انسانی در این مجموعه، گفت: بسیاری از پست‌های این اداره در حال حاضر بلا تصدی است و با احتساب نیروهایی که در سال‌های گذشته منفک شده‌اند، حجم بالای کار و نیروی انسانی محدود خدمت رسانی مطلوب را تحت تأثیر قرار داده است.