شوش- فرمانده انتظامی شهرستان شوش، خبرنگاران را چشمان بیدار جامعه دانست و گفت: تکمیل سیستم پایش تصویری شهرستان شوش برای مقابله با جرایم حوزه‌های مختلف ضروری و مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح الله یاری زاده عصر امروز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: تقویت ارتباطات و تعامل نیروی انتظامی با اصحاب رسانه می‌تواند تسهیل‌کننده مسیر دستیابی به اهداف مشترک باشد که همان آرامش جامعه است.

وی گفت: اصحاب رسانه با نشان دادن اقتدار پلیس می‌توانند نقش مهمی را در راستای تقویت احساس امنیت ایفا کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شوش با یادآوری اینکه پلیس ساعات کاری نداشته و شبانه روز به دنبال برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه است، تصریح کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به همدلی، برنامه‌ریزی و مشارکت مردم، مسئولان و اصحاب رسانه نیاز است.

یاری زاده اظهار کرد: خبرنگاران از انتشار اخبار و گزارش‌های تحریک کننده باید پرهیز کنند و نباید اخباری منتشر شود که زمینه سوءاستفاده دشمن را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای کشور ممکن است تنش آبی ایجاد شود، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی کشور و خوزستان مسئله تأمین آب است؛ بنابراین اصحاب رسانه نباید اجازه دهند که دشمن از این مشکل کم آبی با انتشار مطالب کذب و خلاف واقع سوءاستفاده کند و آرامش روانی جامعه را مورد هدف قرار بدهد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش خواستار تکمیل هرچه سریع‌تر سیستم پایش تصویری این شهرستان شد و افزود: تکمیل سیستم پایش تصویری این شهرستان برای مقابله با جرایم حوزه‌های مختلف ضروری و مهم است.

وی گفت: برای این مورد اقداماتی انجام شده اما نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و شرکت‌های بزرگ این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریع‌تر پرونده پایش تصویری شهرستان شوش بسته شود.

فرمانده نیروی انتظامی شوش، راه‌اندازی کلانتری شهر حر را بسیار مهم و تأثیر گذار دانست و افزود: تاکنون نشست‌های متعددی با مسئولان مربوطه و شورا و شهردار شهر حر برای احداث و راه‌اندازی کلانتری این شهر صورت گرفته اما انتظار داریم شورای اسلامی و شهردار شهر حر در بحث تأمین و تجهیز ساختمان مورد نیاز همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریع‌تر شاهد راه‌اندازی کلانتری در این شهر باشیم.