کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: بیش از ۱۶۷ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز امسال از شهرستان آران و بیدگل بازدید کردند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد مسافران نوروزی و گردشگران سفر کرده به شهرستان آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال‌های گذشته اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های خدماتی شهرستان آران و بیدگل نیز برای ارائه خدمت به مسافران پیش از نوروز تا پایان تعطیلات شبانه روزی مشغول کار و فعالیت بودند.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۱۰ مدرسه، ۱۸ خانه مسافر و ۱۲ واحد اقامتگاه بوم گردی مسافرین نوروزی را اسکان دادند، ابراز داشت: علاوه بر اینها یک مجتمع گردشگری و چهار واحد اقامتگاه سنتی دارای مجوز از میراث فرهنگی عهده دار پذیرایی و اسکان مسافرین نوروزی در تعطیلات نوروزی امسال در شهرستان آران و بیدگل بودند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه در طی تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۱۶۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهر بازدید کردند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۲ هزار و ۸۶۷ نفر از اماکن تاریخی شهرستان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع بازدیدکنندگان و گردشگران نوروزی ۴۹ هزار و ۱۲۹ نفر از اماکن مذهبی شهرستان آران و بیدگل بازدید کردند، خاطرنشان کرد: ۵۵ هزار و ۶۵۵ نفر نیز از جاذبه‌های طبیعی و اماکن تفریحی شهرستان آران و بیدگل بازدید کردند که خوشبختانه مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند.

توسعه گردشگری صنعتی

رضایی توسعه گردشگری را یکی از مهمترین برنامه‌های در پیش رو دانست و افزود: یکی از حوزه‌های صنعت گردشگری که توجه ویژه به آن داریم، گردشگری صنعتی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای صنعتی شهرستان آران و بیدگل به خصوص در بخش نساجی و فرش ماشینی تاکید کرد: امیدواریم این ظرفیت شگرف در کمک به توسعه صنعت گردشگری شهرستان آران و بیدگل پای کار آید تا به زودی انشاالله شاهد توسعه و پیشرفت توریسم و گردشگری در شهرستان آران و بیدگل باشیم.