بابلسر- مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در مازندران از اجرای سراسری و گسترده طرح شهر همدل خبر داد و گفت:در هر محله حداقل یک قربانی برای نیازمندان انجام شده است.

حجت الاسلام میکائیل محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هم نامی قرارگاه جهادی با نام امام حسن مجتبی (ع) گفت: با توجه به منویات رهبر انقلاب که بر اهدای قربانی به نیازمندان و رسیدگی به محله تأکید دارند، این طرح را امروز در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در تمام محلات استان با محوریت چهار هزار مساجد آن پیگیری کردیم و الحمدلله در این روز بزرگ شاهد شکوه همدلی مردم با اجرای گسترده و محله به محله‌ی آن بوده‌ایم.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: این آئین بزرگ همدلی مردمی را که یکی از بی نظیر ترین جریان سازی ها در عرصه‌ی خدمت به نیازمندان و اتحاد مردم بوده است را با همکاری ائمه جمعه و جماعات، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئات امنای مساجد و حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و خیریه‌ها، هیئات مذهبی و قرآنی، دهیاران و دیگر عزیزانی که جز ارکان مسجد و محله هستند، به سرانجام رسانده‌ایم.

حجت الاسلام محمدپور اظهار داشت: در قالب این طرح امروز در سراسر استان مازندران به نیت ظهور امام زمان (عج) و رفع بیماری، حداقل یک قربانی در همه ی محلات استان انجام شد؛ این طرح که کاملاً مردمی است به این صورت بوده که هر محله با توجه به ظرفیت خودش کمک‌های مردمی را جمع آوری کرده و خود مردم با همدلی نیز کارها را انجام داده و به نیازمندان همان محله تقدیم کرده‌اند.

رئیس تبلیغات بابلسر گفت: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همه ایام سال کنار مردم بوده، اما به مناسبت میلاد امام مجتبی در صدد یک کار بزرگ همدلانه بوده است که به همت و حمیت همه مردم دیار علویان محقق شد.