قزوین- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش در تمامی عرصه ها خود را حامی امنیت و آسایش مردم می داند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان قزوین که صبح دوشنبه همزمان با روز ارتش برگزار شد اظهار کرد: ارتش در تمامی دوران‌ها همراه انقلاب بوده است و برای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار برد به گونه‌ای که اگر ارتش در دوران قبل از دفاع مقدس نبود امروز کشور با این اقتدار و با این مرزهای جغرافیایی وجود نداشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین اذعان کرد: ارتش جمهوری اسلامی مهر تأیید خود را در ۲۸ فروردین ماه سال ۵۸ با تدابیر هوشمندانه امام راحل دریافت کرد و در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی همراه و همگام با سپاه و نیروهای بسیجی و در سایه رهبری امام راحل از خاک میهن دفاع کرد.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به این موضوع که ارتش خود را خدمتگزار ملت می‌داند و در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد به میدان عمل وارد می‌شود و این آمادگی را دارد که در سخت‌ترین شرایط از مردم و کشور حمایت کند عنوان کرد: ارتش در همه عرصه‌ها به خصوص دوران شیوع ویروس کرونا تلاش کرده تا در کنار مردم باشد و تمامی نفرات و تجهیزات خود را برای حفظ جان مردم و آرامش آنها به میدان آورد و در امر کمک رسانی‌ها نیز پیشتاز بود.

محمدشفیعی خاطرنشان کرد: امروز ارتش با حضور در مرزهای کشور این اطمینان را به همه آحاد جامعه می‌دهد تا زمانی که خون در رگ‌های نیروهای آن جریان دارد به دشمنان اجازه هیچ گونه حرکتی نمی‌دهد و جان خود را برای امنیت، آرامش و آسایش مردم فدا خواهد کرد.