مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب«حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی سه‌شنبه ۶ اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی که توسط مؤسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران منتشر شده، روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

این‌کتاب اثری علمی و پژوهشی است که فصل جدیدی از تولید گفتمان در عرصه حفاظت از مأموریت‌ها و سرمایه‌های دیپلماتیک کشور را آغاز می‌کند تا از این طریق امکان مقابله و مواجهه با تهدیدات روزافزون علیه مأموریت‌های خارجی کشورمان خصوصاً ربایش، جاسوسی و خرابکاری ممکن شود.

مؤلفان این اثر، در قالب ۱۵ فصل به بررسی ابعاد مختلف حفاظت دیپلماتیک و تجربیات دیگر کشورها در حوزه تأمین امنیت و حفاظت از مأموریت‌های دیپلماتیک پرداخته و در پایان رهیافت‌هایی راهبردی و کاربردی را جهت ارتقا سطح حفاظت از مأموریت‌های دیپلماتیک کشورمان ارائه داده‌اند.

مراسم رونمایی کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» با حضور نویسندگان این‌کتاب سه‌شنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ توسط فرهنگسرای رسانه در سالن یونس شکرخواه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.