همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت:  کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، مدیران و معاونین، مشکلات واحدهای تولیدی استان را به آینده موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظاهر پومجاهد سه شنبه چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه تعداد ۶ طرح تولیدی در دستور کار چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار گرفت، گفت: از همه افرادی که دلشان برای تولید و اشتغال می‌سوزد تقاضا می‌شود، مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی را به‌موقع اطلاع‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را در سامانه ثبت کنند، تا بررسی آن توسط مدیران مربوطه سریع انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه مدیران واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات واحدهای‌خود را به دستگاه اجراییِ مربوطه طلاع رسانی کنند، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با تاکید و توصیه استاندار، تمام توان خود را در راستای حرکت‌بخشی اشتغال و سرمایه‌گذاری به کار گیرند.

پورمجاهد با اشاره به اینکه تا کنون سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید مؤثر بوده، گفت: میزان صادرات در کشور تا ۴۰ درصد افزایش یافته، این میزان افزایش نشان دهنده تأثیر سیاست‌های دولت است.

وی ادامه داد: سیستم بانکی استان، منابع خود را به میزانی که اجازه دارند در اختیار بخش تولید قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه موظف هستیم تا زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۳ هزار نفر، به عنوان تعهد اشتغال را در استان فراهم کنیم، تاکید کرد: کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، مدیران و معاونین، مشکلات واحدهای تولیدی استان را به آینده موکول نکنند.