شهرکرد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ثبت روز بدون ابتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: پس از دو سال این مهم طی شبانه روز گذشته در استان به ثبت رسید.

علی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان اینکه در شبانه روز گذشته تنها ۱۸ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۹۳ هزار و ۴۹۴ مورد نمونه‌گیری ابتلای کرونا در استان انجام شده است.

وی گفت: هم‌اکنون هفت بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۲۱ نفر اعلام کرد و افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در استان هزار و ۸۴۸ نفر است.

حیدری با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی نشده است، عنوان کرد: ثبت روز بدون ابتلاء به کرونا پس از دو سال در استان محقق شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های «کوهرنگ»، «بن»، «فارسان»، «شهرکرد»، «لردگان» و «خانمیرزا» در حالت زرد کرونایی قرار دارد، مطرح کرد: شهرستان‌های «اردل»، «کیار»، «بروجن» و «کیار» در وضعیت نارنجی ابتلاء به کرونا قرار دارند.