شهرکرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی انصاری ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این راهپیمایی رأس ساعت ۱۱ از محل امامزاده «حلیمه و حکیمه خاتون» شهرکرد آغاز می‌شود و در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی به صورت حضوری شد، عنوان کرد: باید با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها اغناسازی و آگاه سازی اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان در خصوص معرفی ماهیت رژیم صهیونستی و چهره واقعی آن انجام گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رژیم صهیونستی در تمامی جهان به ویژه در خاورمیانه در حال تفرقه افکنی است و این نشان می‌دهد که محدوده فعالیت این رژیم از مناطق اشغالی فراتر رفته است.

انصاری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فضاسازی شهر و روستاها یکی از ضروریات است که باید شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این زمینه اقدامات قابل توجهی را انجام دهند.

وی گفت: برگزاری نشست‌های تبیینی، برپایی پاتوق‌های خیابانی، اجرای سرود و نمایش، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، طراحی پوستر و نقاشی از جمله برنامه‌های روز جهانی قدس است که در چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: برای اغناسازی و بیان اهداف و ضرورت برگزاری راهپیمایی روز قدس نیاز به فعالیت‌های متنوع با نگاه هنرمندانه است که باید اقشار مختلف همچون هنرمندان، دانشجویان و دانش آموزان در این زمینه‌ها نقش آفرینی کنند.

انصاری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی وظایفی همچون سازمان‌دهی و برنامه ریزی برای ایجاد فرصت در راستای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی را بر عهده دارند، افزود: رسانه‌ها در موضوع اغناسازی و نشان دادن حضور پرشور مردم در راستای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین به جامعه می‌توانند نقش بزرگی ایفا کنند.

در پایان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مسیر راهپیمایی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشد:

«شهرکرد» از امام زاده «حلیمه و حکیمه خاتون» به سمت مصلی امام خمینی (ره)

«لردگان» از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه

«بروجن» از میدان شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه

«فارسان» از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نماز جمعه

«اردل» از سه‌راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

«شلمزار» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سمت مسجد امام حسین (ع)

«سامان» از حسینیه صاحب‌الزمان (عج) به سمت مسجد جامع شهر سامان

«بن» از سه‌راه نماز به سمت مسجد جامع شهر بن

«کوهرنگ» از سه‌راه فرمانداری به سمت مصلی نماز جمعه

«خانمیرزا» از میدان امام حسین (ع) شهر آلونی به سمت مسجد امام صادق (ع)