یک شرکت دانش‌بنیان محصولات هوشمند سازی ساختمان‌ها را طراحی و تولید کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میثم بخشی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این شرکت در راستای هوشمند سازی و اتوماسیون ساختمان‌ها، گفت: در این شرکت تلفیق خلاقانه راهکارهای متنوع در تجهیزات به‌صورت سخت‌افزار یا نرم‌افزار برای اتوماسیون و هوشمند سازی ساختمان‌ها صورت می‌گیرد.

وی گفت: محصولات تولیدی این شرکت به تجهیزات تابلو برق با ماژول‌های مختلف و تجهیزات روکار مانند انواع کلیدها تقسیم‌بندی می‌شود. سنسور ۸ کاره محصول دیگری است که در محیط نصب می‌شود و شرایط محیطی را اندازه‌گیری می‌کند.

به گفته بخشی، از محصولات این شرکت می‌توان به اتوماسیون تهویه مطبوع برای کنترل و مانیتورینگ دما و رطوبت محیط با قابلیت کار با انواع سیستم‌های تهویه مطبوع، اتوماسیون صوت و موسیقی جهت گوش دادن به موسیقی، پادکست و رادیوی دلخواه در ساختمان تنها با یک کلیک و یا به‌صورت برنامه‌ریزی شده و اتوماسیون سیستم امنیتی با هدف هوشمند سازی سیستم امنیتی از حفظ حریم خود و ساختمان‌ اشاره کرد.

وی ادامه داد: اتوماسیون روشنایی برای کنترل هوشمندانه المان‌های روشنایی و تجهیزات کنترل‌پذیر از طریق مکانیسم قطع و وصل و اپلیکیشن تلفن هوشمند از دیگر موارد تولیدی هستند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این محصولات دارای استانداردهای بین‌المللی هستند و به شرکت‌هایی که در سراسر کشور خدمات هوشمند سازی ساختمان ارائه می‌دهند، عرضه می‌شود، گفت: همچنین این محصولات می‌توانند در یک شبکه با تمامی تجهیزات خارجی مطرح نیز کار کنند.