سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی کامیون در کیلومتر هشت محور دامغان-جندق خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه راننده جان باخت.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه وقوع یک مورد واژگونی کامیون در کیلومتر هشت محور دامغان-جندق به نیروهای امداد و نجات هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت پنج غروب روز گذشته به وقوع پیوست و با توجه به شدت حادثه عملیات رهاسازی توسط پایگاه هلال احمر نعیم‌آباد به انجام رسید.

وی بابیان اینکه متأسفانه در این حادثه راننده در دم جان‌باخته بود، افزود: این عملیات ساعت ۷:۳۵ به پایان رسید که خواب و استراحت کافی و هوشیاری لازم می‌توانست از وقوع این اتفاق تلخ پیشگیری کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تصادف پراید با خاور و ایسوزو کیلومتر ۸۷ محور دامغان-سمنان دیگر حادثه مهم صبح امروز سه‌شنبه بود، ابراز داشت: این حادثه اگرچه فوتی نداشت اما باعث مصدومیت سه نفر شد که توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مظفر خانی تاکید کرد: رعایت سرعت مناسب و پرهیز از عجله و شتاب از مواردی که در رانندگی ایمن نقش مهم دارد لذا توصیه می‌شود حتماً رانندگان این نکات را به‌دقت مورد توجه قرار دهند تا خاطره سفر برای سرنشینان دلنشین شود.