گرگان- جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ۶۰۰ واحد مسکونی به همت سپاه و بسیج سازندگی گلستان برای محرومان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی ظهر چهارشنبه در جمع جهادگران بسیج سازندگی اظهارکرد: تمرکز سپاه و بسیج سازندگی استان بر محرومیت‌زدایی است و برای این کار از ظرفیت گروه‌های جهادی هم بهره خواهیم گرفت.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: با ساماندهی سه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سال ۹۹ تاکنون ۶۵۰ پروژه محرومیت زدایی در گلستان با کمک دستگاه‌های اجرایی مختلف اجرایی شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه و بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان آغاز شد که در حال حاضر این واحدها حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

حسینی ادامه داد: همچنین امسال هم ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی دیگر را در دستور کار قرار می‌دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات اقشار محروم و نیازمند را برطرف کنیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۱۷ پروژه آبرسانی برای ۴۸۷ روستا امسال اجرایی خواهد شد تا مشکل آب شرب بیش از ۴۰۰ هزار نفر برطرف شود.