اصفهان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته ما را به سمت جهاد تبیین در روز قدس هدایت کرد و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.

حجت الاسلام مهدی فوفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس روز دفاع از مظلوم است که به ابتکار رهبر کبیر انقلاب این روز جهانی شد.

وی با بیان اینکه برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس از برنامه‌های اصلی امروز جمهوری اسلامی ایران است، افزود: بر اساس گفته‌های پیامبر اکرم (ص) اگر کسی که صدای مظلومی را بشوند و از او دفاع نکند مسلمان نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه روز قدس برای همه مسلمانان جهان جا افتاده است و ما حضور پررنگی را در این روز خواهیم داشت، گفت: هیئات مذهبی، کانون مداحان و مؤسسات قرآنی، مبلغان و.. در این روز حضور خوبی را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب امسال باید روز قدس متفاوتی داشته باشیم، ابراز داشت: باید همه مردم جهان بدانند که مسلمانان این روز را برای مقابله با زورگویی‌ها، اشغالگری‌ها و کودک کشی‌های رژیم صهیونیستی متحد شده و شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

حجت الاسلام فوقی تاکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته ما را به سمت جهاد تبیین در روز قدس هدایت کرد و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.