رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه خطر رژیم صهیونیستی تنها مختص فلسطین نیست، گفت: شرایط امروز فلسطین باید برای جامعه بشری تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به برگزاری مراسم خوب شب‌های قدر در سایه رعایت دستور العمل های بهداشتی، اظهار کرد: انتظار می‌رود در راهپیمایی روز قدس نیز شاهد حضور پرشور گیلانی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: رهبر معظم انقلاب بر اساس بیانات امام خمینی (ره) رو به زوال بودن رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

استاندار گیلان با اشاره به خطر رژیم صهیونیستی تنها محدود به فلسطین نیست بلکه امت اسلام را تهدید می‌کند، افزود: رهبر معظم انقلاب بارهای فرموده اند فلسطین زنده است زیرا در گذشته با سنگ دفاع می‌کرد و امروز با موشک نقطه زن.

وی به اقتدار و قدرت فلسطینیان در عین مظلومیت اشاره و اضافه کرد: حضور در صحنه به ویژه در روز جهانی قدس باعث شده تا فلسطین و قدس عزیز زنده بماند.

عباسی با بیان اینکه با وجود تلاش سردمداران رژیم صهیونیستی و سران برخی کشورها کماکان فلسطین موضوع نخست دنیای اسلام است، افزود: هدایت به سمت همه پرسی و تعیین سرنوشت فلسطینیان توسط خودشان تنها راه است.

وی به دیکتاتوری خبری و رسانه‌ای دنیا و همراهی با رژیم صهیونیستی اشاره و اضافه کرد: ایجاد شیعه انگلیسی و تفرقه میان مسلمانان با هدایت صهیونیست‌ها نقشه استکبار است و حضور پرشور مردم در صحنه و حمایت از آرمان‌های فلسطین، نقش مؤثری در تسریع زوال رژیم جعلی صهیونیستی و برهم زدن نقشه‌های دشمنان دارد.

عباسی در ادامه بر ضرورت تبیین شرایط کنونی جهان اسلام و مقابله با رژیم صهیونیستی با نگاهی نوآورانه توسط سخنرانان مراسم روز جهانی قدس تأکید و تصریح کرد: مردم باید بدانند که موضوع فلسطین متوجه امت اسلام است.