سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه فلسطین آرمان الهی ملت مسلمان ایران اسلامی است، گفت: مردم ما همواره پای آرمان‌های انقلاب و قدس عزیز ایستاده‌اند.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن دعوت از آحاد مردم متدین و خداجوی استان سمنان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: پیشاپیش از مردمی که در صحنه پرشکوه روز قدس به میدان می‌آیند تقدیر می‌کنیم زیرا می‌دانند که کار بزرگی را در این صحنه عظیم و در این شرایط کنونی جهان اسلام خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این افتخار تاریخی است که نصیب حال مردم ایران شده است، ابراز کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نه تنها در اجر دنیوی شامل دل شادی تمام دوست داران اسلام بلکه اجر اخروی نیز دارد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه امیدواریم که مردم استان سمنان همزمان با دیگر نقاط کشور و دنیا با راهپیمایی با شکوه در صحنه، یک بار دیگر نشان دهند که حامی فلسطین عزیز هستند، ابراز کرد: مردم با این راهپیمایی بار دیگر عظمت ملت ایران اسلامی را نیز به منصه بروز و ظهور می‌رسانند.

گلرو با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نماد پویایی، نشاط و سرزندگی مردم ایران اسلامی است که علیرغم مشکلاتی که دارند، همیشه پای آرمان‌ها هستند، تاکید کرد: مردم فلسطین بدانند که مردم ایران در کنارشان هستند و از آنها همیشه حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آرمان فلسطین یک موضوع متصل به منافع ملی ایران و یا دنیوی نیست بلکه یک آرمان الهی محسوب می‌شود که مردم ایران همواره قدردان آن هستند، گفت: ملت شریف ایران اسلامی همواره پای این آرمان الهی تا آزادی قدس شریف ایستاده و با شکوه خاصی نیز در راهپیمایی حضور خواهند داشت.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: ما در استان سمنان مردم متدین، خداجو، شهیدپرور و خوبی داریم که همواره در تمام بزنگاه‌ها پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند و فردا نیز در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوهی خواهند داشت.