اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه در اواخر هفته بارش های خفیف باران پیش بینی می شود، گفت: کاهش چند درجه ای دما در سطح استان را نیز شاهد خواهیم بود.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره بررسی پدیده‌های هواشناسی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری بارش‌های خفیف باران و کاهش دمای هوا برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند روز آینده شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود، گفت: بارش در بیشتر ساعات به صورت رگبار انتظار می‌رود و در برخی از مناطق با توجه به تشکیل ابرهای همرفتی، توأم با رعد و برق و رخداد تگرگ خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به کاهش چند درجه‌ای هوا در چند روز آینده بیان کرد: در بیشتر ساعات آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و بارش باران در مناطق مرکزی و جنوبی استان پدیده غالب خواهد بود و در شمال استان نیز برای اواخر هفته بارش‌های خفیف باران پیش بینی می‌شود.

محمدی افزود: پیرو هشدارهای مرکز پیش بینی استان اردبیل و بارش‌های قابل توجه در روزهای قبل، آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ایجاد خسارت دور از انتظار نیست، لذا به هم استانی‌ها توجه به نکات کارشناسی کارشناسان مدیریت بحران توصیه می‌شود.