کاشان - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ثمره نهایی ایستادگی و مقاومت در راه خدا نصرت و پیروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل کوثری در راهپیمایی روز قدس شهر کاشان با اشاره به گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بر پایه فریب و نیرنگ استکبار جهانی شکل گرفته است و این باعث شده است جمعیت زیادی از مردم فلسطین آواره شوند.

وی با اشاره به شکل گیری جبهه مقاومت برای مقابله و مبارزه با رژیم صهیونیستی ابراز داشت: در مقابل برخی از کشورهای عربی در مخالفت با آموزه‌های اسلامی با رژیم اشغالگر صهیونیستی سازش کرده اند که مطمئناً این رژیم در موقع خطر این کشورها را رها خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ ۶ روزه اعراب در مقابل اسرائیل تصریح کرد: در این جنگ سه میلیون یهودی در مقابل ۱۰۰ میلیون مسلمان پیروز شدند ولی با شکل گیری جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی حتی ۶ روز هم نتوانست در مقابل مردم غزه مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه باید در صحنه باشیم، گفت: این امر باعث می‌شود که بتوانیم در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی پیروز باشیم تا دشمنان نتوانند بر مسلمانان چیره شوند.

کوثری با اشاره به اینکه ثمره ایستادگی و مقاومت در راه خدا نصرت و پیروزی است، گفت: با ایمان به خدا و باور به وعده‌های خدا می‌توان در مقابل تمام استکبار جهانی ایستاد.

وی با اشاره به اینکه باید قدرت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این قدرت در حوزه‌های مختلف باعث می‌شود که در راه حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم با جدیت و تلاش بیشتری قدم برداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غیرت جبهه مقاومت باعث افتخار مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان است، اضافه کرد: برخی از دولت‌های منطقه باید این غیرت را سرمنشا تصمیم‌های خود قرار دهند تا با رژیم کودک کشی مثل اسرائیل سازش نکنند.