اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در مرحله نابودی و اضمحلال قرار گرفته و صدای شکسته شدن استخوان‌های این رژیم خونریز به گوش می‌رسد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هم‌پیمانان اسرائیل در منطقه آتش کینه‌توزی این رژیم را روشن کرده‌اند و با پشتیبانی از این رژیم منحوس، زمینه جنایت‌های بزرگ را در کشورهای منطقه فراهم آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل ۲ جرثومه فساد در جهان آرامش و آسایش ملت‌ها را به مخاطره انداخته‌اند، تصریح کرد: امت اسلامی با ایستادگی در مقابل این زیاده‌خواهی این ۲ رژیم منحوس اجازه تعدی و تجاوز را نخواهند داد و در آینده‌ای نزدیک شاهد شکسته شدن استخوان‌های رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به جنایت‌های اخیر اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: یکی از جنایات اسرائیلی‌ها طی هفت دهه اشغال فلسطین، برخورد با اسرا و کودکان است به گونه‌ای که آمار منتشر شده از سوی مرکز اسرای فلسطینی نشان می‌دهد که تعداد بازداشت‌شدگان در زندان‌های اشغالگران اسرائیلی تا پایان سال ۲۰۲۱ به بیش از ۶ هزار نفر می‌رسد.

حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به آپارتاید آشکار صهیونیست‌ها در تمام مناطق اشغالی افزود: اسرائیل سیاست‌های تفکیک فضایی، سلب مالکیت و کوچ اجباری اعمال می‌کند و ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا به این مسئله رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری نابودی اسرائیل نزدیک است، بیان کرد: جبهه مقاومت با ایستادگی در مقابل ظلم و جور این رژیم خونخوار و کودک‌کش هر چه سریع‌تر منطقه را از لوث وجود آنها پاک کرده و قدس شریف را آزاد خواهند کرد.