زنجان-رئیس قرارگاه راهبری عمار گفت: برای حذف اسرائیل از صفحه روزگار، وحدت جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه زنجان به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: محور نبرد و عملیات کفر در دنیای امروز یهود عنودی است که امروز در اسرائیل ظهور کرده است.

وی با بیان اینکه کار اسرائیل ایجاد جنگ و فتنه است، اظهار کرد: دشمنان به طور پیوسته هجوم می‌آورند و این هجمه آشکار و نهان است.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه در دنیای امروز، اسرائیل محوریت مبارزه کفر علیه اسلام را رهبری می‌کند، گفت: دشمنان به دنبال قدرت‌نمایی و حکومت بر جهان هستند و اگر اسلام حاکم نشود، نه فقط مسلمانان بلکه غیرمسلمانان نیز دچار سختی می‌شوند.

طائب تاکید کرد: با حاکمیت دشمنان اسلام، شیطان مستقر می‌شود و هر چه جهان به اسلام نزدیک شود به همان میزان به سامان یافتن بشریت نزدیک می‌شویم.

وی افزود: آن‌که در خط مقدم مبارزه می‌کند نیاز به حمایت روحی دارد؛ کسی که در خط مقدم غزه، جنین، جنوب لبنان و… جانش را سپر کرده است، روحیه می‌خواهد و این راهپیمایی و حمایت‌ها به آنان روحیه می‌دهد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار ابراز کرد: راهپیمایی‌ها نتیجه‌بخش است و برای اینکه ببینیم مبارزه موفق بوده است یا نه، باید ببینیم اسرائیل چه وضعیتی دارد و ما چه وضعیتی داریم. راهپیمایی‌های روز قدس در طول این سال‌ها سبب شد که ملت‌های مسلمان بیدار شوند و موج بیداری اتفاق بیفتد.

طائب گفت: امروز آن‌که در برابر جهان اسلام ایستاده و محوریت را رهبری می‌کند اسرائیل است و حتی آمریکا را اسرائیل رهبری می‌کند و آمریکا بدون آن‌که متوجه شود در چنگال اسرائیل قرار دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، شیطنت‌های آمریکا شروع شد و این در حالی بود که ایرانیان فقط کشورشان را از آنان پس گرفتند ولاغیر. ایران با آمریکا قطع ارتباط نکرد بلکه برعکس بود و این اتفاق خوبی بود زیرا ارتباط ایران و آمریکا، ارتباط بره و گرگ بود.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار افزود: تحریم ایران به عنوان کشوری که اغلب تجهیزات نظامی خود را از آمریکا خریده بود، زیان بزرگی برای آمریکا محسوب می‌شد ولی تحریم‌ها آغاز و تاکنون به شدیدترین حالت ادامه دارد.

طائب با بیان اینکه محوریت مبارزه با اسلام اسرائیل است و اگر در مبارزه‌ای علمدار هدف قرار گیرد، مبارزه شکست می‌خورد و حالا علمدار کفر، اسرائیل است، تاکید کرد: تنها راه جهان اسلام حذف اسرائیل از صفحه روزگار است و راه محقق شدن آن قوت یافتن جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت است.

وی گفت: برای غلبه مستضعفان بر مستکبران باید ریشه و مغز را یافت و نابود کرد که در دنیای کنونی این مغز کفر و ستیز، اسرائیل است.