بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه لایه داخلی صهیونیست بین الملل جریان نفاق است، گفت:شواهد نشان می‌دهد که نابودی اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: مردم و رهبری دو رکن اصلی حکومت الهی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل بر سر راه تحقق حکومت الهی عدم همراهی و همدلی مردم بوده است، بیان‌کرد: جریان یهود از همان ابتدای اسلام به دنبال سنگ اندازی در مسیر مسلمانان بوده و این روش را امروزه صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت شناخت چهره یهود و نفاق در قرآن گفت: البته باید به این نکته اشاره کرد که جریان صهیونیست یک جریان ترسو و بزدل هستند که از مرگ هراس دارند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه صهیونیست ابتدا با هدف تصرف نیل تا فرات و بعد از آن جهان بشریت از طریق تسخیر باورهای دینی و مذهبی مردم بوده است، افزود:

رحیم آبادی تأکید کرد لایه داخلی صهیونیست بین‌الملل همین جریان نفاق است.

وی همچنین با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: یک نکته قابل تأمل این است که جریان آموزشی کشور متأسفانه در دهه اخیر تحت نفوذ جریان نفاق بوده و عقب ماندگی زیادی نیز در حوزه آموزش در کشور وجود دارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در طول دوران تحصیل خود علاوه بر علم آموزی، دشمن شناسی را نیز یاد بگیرند، ادامه‌داد: حدود ۱۲ سال امانت‌های خداوند که همان کودکان و نوجوانان هستند در دستان معلمان قرار دارند و باید دانش آموزان با خدا و ولی خداوند به درستی آشنا شوند.