بابل- امام جمعه بابل با تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور حماسی سبب دلگرمی نهضت مقاومت و مردم فلسطین و هویت بخشی جریان های مقاومت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم روز جهانی قدس با اشاره به جمله روز قدس روز اسلام است بیان داشت حضور مسلمین در چنین راهپیمایی‌هایی فریادی برعلیه جریان خبیث قدرتی است که قوم خویش را برتر از دیگران می‌دانند.

وی تصریح کرد. تفکر نژادپرستانه، حس برتری جویی، عشق به تسلط بر دیگران و تحقیر آنان ناشی از اعتقادهای منحرف و فاسد در دین یهودیان می‌باشد. این عوامل برای ایدئولوژی صهیونیسم راه را باز کرد تا به آنها برای ایجاد یک حکومت جهانی مجوز دهد و برای تسلط بر انسان‌ها و برده داری، قتل و ترور و خیانت و فریب دادن از آنها استفاده کنند واین تفکر خطرناک صهیونیستی از جمله شدیدترین تفکر افراد یهوداست.

امام جمعه بابل عنوان کرد: با وجود عوامل تاریخی، دینی و اندیشه‌ای، عامل دیگری در این دشمنی نقش دارد و آن، سیاست‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی است. واقعیت این است که سیاست‌ها و باورهای یک فرقه افراطی از دین یهود که با زیر پا گذاشتن تمام مرزها با محوریت بی‌عدالتی، ظلم و نژادپرستی همراه با تشکیل یک دولت اسمی، خود یک خطر بالفعل است که از همان بدو شکل‌گیری ایده اسرائیل وجود داشته است و این ربطی به انقلاب اسلامی ندارد ودر حال حاضر با اجماع با چند کشور بی مصرف در صدد دشمنی با این انقلاب هستند تا به خویشتن در جهان معاصر هویت بخشند.

روحانی گفت: رژیم صهیونیستی با در اختیار گرفتن امپراتورهای رسانه‌ای در صدد آن است که با قبضه کردن رسانه‌های دیداری و شنیداری وایجاد شوهای تبلیغاتی تمام ابزارهای اقتصادی را در اختیار خویش قرار دهد.

وی افزود: روز قدس باعث هویت بخشی نهضت‌های مقاومت در بین مردم وقدرت گیری جنبشی شد که بدون وابستگی به مراکز دولتی انتفاضه‌هایی را آفرید که قدرتش با ابرقدرت‌های بزرگ جهان برابری می‌کند.

امام جمعه بابل عنوان داشت: صرف نظر از آموزه‌های دین و عمل به تکلیف شرعی، اگر بخواهیم ملیت ایرانی و ایرانیت کشور ایران را حفظ کنیم، حتماً باید در مقابل اسرائیل مقاومت کنیم و از هرگونه تلاشی مضایقه نکنیم. چون در اوهام و خیال‌های شیطانی صهیونیست‌ها این برنامه بوده که اسرائیل را آن‌قدر گسترش دهند که کشورهای اسلامی را نیز در بر بگیرد.